Translate

duminică, 24 noiembrie 2019

Speranța împlinită ?..

Cât de mult îmi doresc să șterg semnul acela de întrebare din titlu!.. Sper s-o fac în mai puțin de două ore, prieteni. 😄
Votat și azi, ca și-acum două săptămâni. Nu uitați, meciul are două reprize și se joacă până în minutul 91. Nu vă relaxați, nu vă bazați pe principiul ăla păgubos, cum că "oricum câștigă, și fără votul meu". Fiecare vot contează, la final - la fel cum o casă se construiește cărămidă cu cărămidă, tot așa se construiește și victoria de azi, sper.
După cum s-a văzut în ultimele două săptămâni, pesede-ul moare, dar nu se predă. Lupta pentru putere, pentru control absolut al statului e și-acum, la aproape 13 ani de la integrarea României în UE!.., la fel de intensă ca în vremea lui Lenin.. incredibil, dar adevărat. Comuniști si neo, nu pot renunța. Nu vor să renunțe. De ce ? Pentru că ei "nu vor să plece ca proștii", ca să-l citez pe unul de-al lor, fără drept de vot acum.
Eu m-am gândit să le dau totuși, o mână de ajutor, să se ducă... să se ducă naibii din viața politică, din România! Să nu mai aud de ei 30 de ani de-acum înainte! Adică, tot pe-atât cât au încercat ei să țină țara prizonieră, în întuneric.
Și cel mai la îndemână ajutor pe care li-l puteam da, mi-a fost votul de azi. Și tu-i poți ajuta.. ai votat ?


Dan
24.11.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu