Translate

luni, 31 decembrie 2012

2013

Știu că pentru mulți 2012 nu a fost un an prea reușit. Pentru mine însă, lucrurile au stat puțin altfel. Chiar dacă am să fac notă discordantă cu majoritatea, am să-mi iau inima în dinți aici și-acum, în ultima zi a anului, ca să vă mărturisesc că pentru mine 2012 a fost un an bun, pe alocuri chiar grozav. Am văzut America, am revăzut Londra, am prins pe viu festivalul medieval din Sighișoara, am ajuns la Balcic, un vis mai vechi al familiei mele. I-am avut pe cei dragi mereu aproape și asta contează cel mai mult.
Au fost și bune, au fost și mai puțin bune, dar important este că le-am trecut pe toate, fără hopuri majore. Prin urmare, dacă mi-aș dori ca 2013 să fie mai bun decât 2012, ar însemna să fiu puțin ipocrit :)) și nu e cazul. Îmi doresc doar ca anul ce vine să fie la fel de bun ca cel care se gată azi. Atât, nimic mai mult. Să fie posibil oare?! Sper că da, din tot sufletul. :))
Pentru toți prietenii mei din spațiul virtual (și nu numai) - tuturor, vă doresc multă sănătate și-un An Nou plin de bucurii. Asortate și c-un strop de fericire, că nu strică nimănui. :))

LA MULȚI ANI!

Dan
31.12.2012

6 comentarii:

  1. La Multi Ani!!!
    Sa te tina Domnul Sanatos si iti doresc un an mai bun decat cel care trece.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Laur.
      Un An Nou mai bun decât precedentul îţi doresc şi eu. Să fiţi sănătoşi, voioşi şi să vă bucuraţi de toate cele bune.
      La Mulţi Ani!

      Ștergere
  2. Bună dimineața și LA MULȚI ANI, Danule!
    Deie-vă Domnul sănătate și belșug în toate cele bune!
    Și-ți mai doresc ca bilanțul 2013 să-l umilească p-ăsta de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună să-ţi fie inima, prieten drag.
      Îţi mulţumesc pentru urarea făcută, nu m-aş supăra deloc să se împlinească, să ştii. :)) Despre călătoriile tale (şi multe altele), poate avem ocazia să aflu prin viu grai, la un ceai/o cafea/vin fiert, depinde de frigul ăsta teribil - ce spui? :))
      La Mulţi Ani, Ştefan! Să ai parte de-un 2013 de poveste. Cu toţi cei apropiaţi în jurul tău, mereu.

      Ștergere
  3. Bună dimineaţa Dan !
    La mulţi ani cu sănătate şi impliniri frumoase in Anul Nou ce se născu mai adineauri . Să fie măcar pe măsura celui abia săvârşit din cariera-i zbuciumată , în seara de 31 decembrie . Dar poate fi cu mult mai bun , te asigur ! Şi sunt convins că oamenii ca tine au toate şansele să-l facă mult mai bun !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună să fie, Radu!
      La Mulți Ani! Cu toate cele bune, îți doresc și eu. Și să te lase-n pace toate problemele de sănătate, așa încât în 2013 să nu mai știi de doctori deloc! :))) Nu de alta, dar vreau să învăț și eu ce și cum e cu pescuitul și am nevoie de-un profesor în putere la vară.
      Mulțam fain pentru urări.

      Ștergere