Translate

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Gânduri

Un banc fain, auzit la sfârşit de 2010, spunea cam aşa:
- Cum va fi 2011?
- Mai rău ca 2010, dar mult mai bun ca 2012... :)
............................................................................
Vreau să cred acum, la finele lui 2011, că seria asta "impecabilă" se va termina în 2012. M-am săturat s-aştept să fie bine (de ceva ani buni), aşa că nu mai fac planuri pe termen lung. Optimist de felul meu, îmi doresc ca anul ce va' să vină să fie doar o ţâră mai bun ca precedentul - şi asta mi-e de-ajuns.
Pe scurt, anul ce-a trecut a fost borna câtorva premiere interesante, despre unele am vorbit pe-aici, despre altele sper s-avem vreme s-o facem cât de curând. Am nişte datorii de suflet, faţă de mine însumi, să mai spun câteva cuvinte despre câteva locuri minunate prin care am trecut, despre oameni minunaţi cu care m-am întâlnit, despre... multe, aşa că vă invit să mai treceţi. :)
În fapt, cred că asta este una dintre dorinţele mele cele mai puternice pentru 2012: mai mult timp liber - pentru familie, pentru minte, inimă şi suflet. Pentru tot ce ne propunem, dar nu reuşim să atingem, uneori... 
Bineînţeles, cu multă sănătate şi cu multă voie bună, ca să le putem duce pe toate, aşa cum ne sunt date, şi mai bune, şi mai puţin bune.
Lucruri pe care le doresc din suflet acum, la sfârşit de an, şi tuturor prietenilor mei de-aici.

La Mulţi Ani!

31.12.2011
Dan



9 comentarii:

  1. Gandurile tale sunt o promisiune pe care ti-o faci la ceas de bilant . Este bine , Dan . Cu atat mai bine cu cat esti optimist si in acelasi timp rezervat . E bine ca iti propui sa acorzi o mai mare importanta familiei , copiilor ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani, Radu! Cu multa sanatate si cu voie buna. A, sa nu uit: fir intins!... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaaaa ...iti multumesc mult pentru fir ...si eu il vreau intins , mai mult decat anul trecut ( cand a fost cam flescait)...:) )))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai putea sa adaugi Dane si ceva mai mult timp pentru tine insuti. Sintem ceea ce sintem in relatia cu cei din jur, dar si in cea cu noi insine. Era un cintec demult-demult:"M-am regasit, ce dor mi-era de mine"... Sa ai un an minunat, alaturi de ai tai si de prieteni. Si sa "spargem" gitul la o bere impreuna :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Măi, Cătălin, nu am bătut așa departe, dar ai un punct de vedere solid, trebuie să recunosc. Am văzut ceva ani în urmă (mulți tare!) un film rusesc foarte bun, în care un profesor universitar, ieșit la pensie, dorea să facă atunci o grămadă de lucruri pe care nu apucase să le facă de-a lungul timpului, devenind un nonconformist la 60 și ceva de ani. Din păcate, neînțeles de cei din jurul lui... M-aș bucura să nu ajung în aceeași situație (bine, ține cont și de faptul că nu-s profesor universitar, așa că am șanse, da?!), dar nu știi niciodată ce va fi...
    Mulțumesc pentru urări, cele bune îți doresc și eu. Apropo, te lauzi de ceva ani că treci prin București, să spargem ce vrei tu, chiar și-o cafea, dacă ești șofer. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci?
    Cum a fost până la urmă?
    S-a realizat ceva din ceea ce ţi-ai dorit? Ori ba?
    La sfârşitul fiecărui an, atunci când mai tragem o linie, când mai analizăm un bilanţ, ajungem la concluzia că marja de 1 leu nu echilibrează activul cu pasivul, aşa cum ar trebui să fie. Mereu se găseşte un plus sau un minus. De fapt, mai mult în minus decât în plus, din păcate. :) Cu toate că mai există şi erori pozitive. :)
    Şi oare cine nu şi le-ar dori?

    RăspundețiȘtergere
  7. Aș zice c-a fost un an bun, Rory. Cred că leul în plus a fost la activ, de data asta, c-a obosit de cât a stat pe la pasiv... :)
    (pe scurt, despre 2012, am scris la ”2013” :)).
    Îți doresc și ție, din toată inima, să ai un activ cu mulți-mulți lei pe plus la sfârșit de 2013. Și-n anii următori, la fel, dacă nu ți-e cu supărare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dane, după cum ai constatat, am venit un pic samavolnic prin decorul tău. Iertat să-mi fie că mă bag, dar aveţi voi un grup fain de tot aici şi, dacă-mi faceţi şi mie un picuţ de loc, poposesc cu dragă inimă. :)
      Îţi mulţumesc pentru urările pe care ţi le întorc însutit şi promit să-ţi mai ciocănesc pe la uşă.
      Primeşti? :D

      Ștergere
    2. Rory, nici vorbă, ești binevenită oricând.
      Sunt convins că și grupul îți va răspunde la fel, toți sunt niște oameni minunați.
      Chiar te-aștept să mai treci pe-aici, oricând ți-e voia (m-aș supăra să n-o faci :)).

      Ștergere