Translate

marți, 1 martie 2011

De Mărţişor

Cu fiecare an ce trece îmi dau seama că sunt dator. Dator faţă de cea care-mi este întotdeauna aproape, prietena mea cea mai bună, doamna inimii mele. Ea este mereu punctul meu de plecare, dar şi cel de sosire, este portul în care ancorez mereu, indiferent de starea vremii. Mă aşteaptă cu drag, se îngrijorează când întârzii, mă ţine de vorbă când conduc sute de kilometri şi o sun să-i spun că mă ia oboseala (chiar dacă are altceva mai urgent de făcut, stă cu mine în telefon, ca să nu păţesc nimic)... o simt întotdeauna alături. Mi-e bine să ştiu că mă aşteaptă c-un ceai fierbinte când frigul iernii mă doboară... sau cu o limonadă rece vara, când vipia mă topeşte din picioare... când plec dimineaţa devreme la serviciu şi când vin seara târziu... mereu e-acolo. Şi-aş vrea să-i fiu şi eu la fel de-aproape mereu, şi când e soare, şi când e înnorat... şi când plânge, şi când râde... şi când are chef şi când n-are... şi când mi-e bine, şi când mi-e rău... şi... aş putea continua aşa la nesfârşit.
Sunt dator. Pentru că am impresia, ştiu de fapt, că ea îmi dă tot timpul mai mult. Sunt dator pentru că eu sunt mai egoist, nu-s aşa generos. De ce? Scuza cea mai la îndemână - aşa e firea noastră, a bărbaţilor. Sau poate numai a mea... de ce mă ascund în spatele mulţimii?! 
Încerc să mă corectez, să fiu mai bun, dar nu ştiu dacă-mi iese. Mi-e teamă s-o întreb. Încerc în continuare. Se poate cu o floare şi c-un mărţişor, iubita mea? Încerc...



01.03.2011
Dan


5 comentarii:

  1. Bravo tie, Dane!
    Un martisor deosebit pentru o DOAMNA deosebita!

    Sunt sigura ca i-ai facut o mare , mare bucurie...
    O primavara frumosa sa va fie viata!
    Livia

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, aşa cred, ţinând cont că a intrat prima dată pe blogul de faţă. :)
    Un Mărţişor simbolic dedic şi tuturor doamnelor/domnişoarelor care îşi aruncă câte-un ochi pe-aici. Tuturor le doresc o primăvară frumoasă, cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa fac ? Cum sa fac...sa ajunga si partenerul meu de viata sa arunce un ochi aici Dan? Ca stiti voi , dupa 25 de ani de trai trait impreuna e nevoie de cate un impuls...asa cat de mic , doar sa vada cateva cuvinte din ce ai scris si isi aminteste el ca este inceput de martie. Si o sa stie apoi sa completeze cu cuvintele lui ...Doar sa vada un pic si se decurca ca e baiat istet. Cum sa fac ?............cum sa fac ?
    Eeeei de fapt ziua de 1 martie a fost tare aglomerata , a trebuit sa stea o gramada in piata sa ia martisoare pentru toate fetele de la firma.M-a sunat sa-mi spuna ca nu-i ajung banii sa ia cate ii trebuiau si ca la tarabe nu aveau POS-uri asa ca i-am trimis un coleg cu banii.Banca era la doi pasi ...deh.Iar la masa mi-a spus suparat ca a socotit gresit si ca a luat doua martisoare in plus. Urmat de :"alege-ti si tu unul!"
    Acum stiu de ce nu a scris .......n-are unde! N-are blog.

    Eh ,bravez. De fapt incerc sa nu cumva sa-mi simti emotia datorata dedicatiei facuta mai sus iubitei tale Dan.
    Iubita lui Dan, sa traiesti si sa-ti traiasca!Si cand veti avea 25 de ani de trai traiti impreuna sa iti scrie la fel ca acum . Si sa nu uite sa numere bine martisoarele :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu cred ca de data asta ai dat-o gata pe doamna inimii tale ,Dan . Si iata cate doamne sunt sensibile la cuvintele frumoase pe care le-ai adresat sexului frumos , in general .Felicitari ! Este un omagiu binemeritat .Dar , cati sunt ca tine ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Teo Dora, eram convins că situaţia nu-i chiar aşa albastră precum o zugrăveai la început.:) Finalul comentariului tău mi-a confirmat-o.
    Mulţumesc pentru cuvintele frumoase adresate celei ce-mi este tovarăş de drum prin viaţă. Şi dacă partenerul tău nu are blog încă, i-l deschidem noi, prietenii tăi.:)
    Radu, sper ca măcar în scris să-i fi arătat ce simt cu-adevărat, în viaţa de zi cu zi nu prea reuşesc, sunt atâtea obstacole.. Off, iar încep cu scuzele.

    RăspundețiȘtergere