Translate

joi, 31 decembrie 2015

2016

Tuturor prietenilor, fie ei din mediul real sau virtual (pe care, recunosc, l-am cam neglijat în anul ce tocmai se gată în seara asta) - le doresc să aibă (începând de la miezul nopții, desigur) un an 2016 grozav, în care toate să le meargă din plin - familie, serviciu, bani (cât mai mulți), vacanțe de poveste - numai amintiri plăcute să rămână din 2016 pentru viitor!
Așadar - vă doresc tuturor multă sănătate, noroc, bucurii nenumărate și-un An Nou fericit!


La Mulți Ani!..
Dan

6 comentarii:

  1. La Mulți Ani, Dane!
    CU prietenie și aceleași gânduri bune, să-ți deie Domnul un an plin cu ce-i mai bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Mulți Ani, Ștefan! Fie ca 2016 să fie un an perfect pentru tine și pentru toți ai tăi!
      Și să știi c-aștept cu nerăbdare ieșirea pe baltă, aia planificată cu ceva timp în urmă. Dar nu chiar acum, zilele-astea, că a-nceput să muște puțin frigul iernii și mi-e teamă că îmi va strica prima impresie. :)

      Ștergere
  2. 2016 sa fie un an bun, cu sanatate si sperante implinite, Dane ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Mulți Ani, Radu!
      Să ai un 2016 excelent, plin de bucurii și împliniri!
      Aah, da.. să nu uit: la proxima întâlnire,vreau și eu un autograf! :)

      Ștergere
  3. La Multi Ani!!! Un an mai bun si mai linistit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Mulți Ani, Laurențiu!
      Toate cele bune ți le doresc și eu. Și să ai un an bun pe toate planurile.

      Ștergere