Translate

luni, 11 octombrie 2021

Derby-ul ultimei speranțe

Aseară am văzut Spania-Franța. 
Pot spune, fără teama de a greși, că m-am uitat la un meci de fotbal. Băieții ăia chiar știu cu ce se mănâncă sportul ăsta - așezare în teren, rigoare, idei tactice de actualitate (nu din anii ‘70), pressing, joc combinativ, reușite personale (chapeau bas, Karim !) - ce mai, chiar mi-am amintit de ce îmi plăcea atât de mult fotbalul, cândva. 
La final, comentacii de la protv mi-au tăiat abrupt reveria: “azi (era trecut de miezul nopții) avem și noi super-meciul calificării, în Ghencea, cu puternica echipă a Armeniei!..” 
Bun, ăsta e crudul adevăr, din păcate: lăsând la o parte faptul că nu jucăm pentru calificare, ci pentru a prinde locul 2 în grupă (gagiii de la tv deja căștigaseră barajul, în visele lor), mă gândeam ce dramatic ni s-a schimbat perspectiva în ultimii 25-30 de ani… pe-atunci Armenia era un sparring partner, acum e o echipă extrem de puternică !.. 
Cum spunea nea Emi Jenei: nu-mi fac iluzii, ca să nu am deziluzii ! 😄 
 
Și, totuși: hai, România !
 
Dan
11.10.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu