Translate

joi, 21 mai 2020

Breaking news

Captura digi24 app

Nu știu cine și cum scrie breaking news la digi24, dar pare o muncă bine făcută și temeinic documentată, vă spun. Din timp în timp, îmi dă câte un bip aplicația pe aifon, de îndată ce oamenii au hot news - că deh, am instalat-o și eu, voi să fiu la curent cu tot ce mișcă. Iar eu nu ratez știrile arzătoare, dacă vine Covid-20 și nu mi-s pregătit ? 😄
Din preview-ul de pe ecran, părea ceva despre două MIG-21... hait, zic, acum cad la dublu. Sau unul cade pe bune, al doilea din empatie. Whatever.
Deschid, citesc și rămân înmărmurit: nu, nu au căzut. Ba, din contră, cele două MIG-uri au interceptat nu unul, nu două, ci... patru avioane rusești !!, apărând eroic spațiul aerian NATO, frate !..
Bah, nici rusu’ nu mai e ce era odată, clar. Submarinele se scufundă, ciocnite de morse prin Marea Barents, ciobanii turci cu cargoul ăla de oi (românești, să nu uităm) le-au trimis o fregată la fund în Bosfor, acum și românii îi fac de cacao cu avioane primite de la ei, pe la 1878 !..
Iar americanii și englejii să zică bogdaproste, că-i apărăm de liftele astea din est de sute de ani ! Poate chiar de mii, dar nu sunt sigur. 😂

Dan 
21.05.2020




3 comentarii:

  1. Dacă ești mai slab de înger păzitor, adică dacă îngeru-ți păzitor este mai slab de înger păzitor și citești așa o veste de poveste poți să și te împuști cu scobitoarea, zău așa! Nu toate aplicațiile sunt bune, unele pot fi chiar dăunătoare, îți halesc somnul de noapte. Și-ți pot omorî chiar și carasul de zi !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, Radu - bine zici.
    Probabil vreun june de serviciu în seara respectivă la Digi24, a prins ceva (din zbor, cum altfel?) și nu a vrut să rateze startul la breaking news, chiar dacă nu s-a documentat. Faultul la logică nu mă mai miră de mult. Omul doar voia să nu i-o ia alții înainte, concurența e mare la tv astea de nișă. Iar isprava pare desprinsă din Top Gun, s-o recunoaștem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine că am aflat după ce evenimentul s-a răcit!
    Altminteri eram și-acum cu ochii-n geam, făcându-mi cruci a „păzește-ne Doamne”. Cât despre băieții care plămădesc știri, te ia capul! Grav este, dacă mă întrebi pe mine, că domeniul ăsta știristic s-a umflat precum aluatul. Nu-i de bine.

    RăspundețiȘtergere